Mi az Ügyfélkapu

Az ügyfélnyilvántartó rendszerünket hívjuk ügyfélkapunak. Ez a legfontosabb kommunikációs felületünk az ügyfeleinkkel. Az ügyfélkapuban látható adatok alapján tartjuk nyilván rendszerünkben önt és megrendeléseit.

Az ügyfélkapunkon keresztül követheti megrendeléseit, domainneveit és azok lejáratát, a kifizetetlen számláit, a nekünk írt technikai hibajegyeket és azok álapotát. Fontos, hogy a velünk folytatott teljes levelezését szintén itt találja meg. Itt adhatja le újabb megrendeléseit, vagy mondhatja le azokat, melyekre már nincs szüksége.

Felépítése

 

  1. Ügyfélfiók
    • Ügyféladatok
      • Az ön adatai
      • Kapcsolatok kezelése
      • Új kapcsolat hozzáadása
      • Jelszó módosítás
      • Biztonsági kérdés választás
    • Szolgáltatások
      • Szolgáltatások részletei
        • Termék részletei
        • Bejelentkezés a Directadminba
        • Szolgáltatásokhoz kapcsolt letöltések
        • Kiegészítő szolgáltatások
    • Domainek
      • Domainek állapota
      • Automatikus hosszabbítás engedélyezés/tiltás
      • Domain kezelés
    • Számlák
    • Hibajegyek
      • Technikai hibajegyek áttekintése
      • Új hibajegy küldése
    • Partnerprogram
    • E-mailek
  2. Megrendelés
  3. Új hibajegyek küldése
  4. Partnerprogram
  5. Domain kereső
  6. Tudásbázis
  7. Közlemények
  8. Szerverek állapota
  9. Letöltések

 

 

  • 36 Users Found This Useful
這篇文章有幫助嗎?

相關文章

Szolgáltatás részletei

Az ügyfélkapus bejelentkezés után a Szolgáltatások...

Mi az Ügyfélfiók

Az Ügyfélkapu regisztrált ügyfeleknek fenntartott része. Minden nyilvántartott ügyfelünk az...

IP blokkolás feloldása az ügyfélkapun keresztül

Ha nem éred el a weboldalad vagy a szerverünket, de minden más működik, akkor ellenőrízd, hogy az...

E-mail cím létrehozása (ügyfélkapu)

A következő oktató videóban megmutatjuk milyen egyszerűen tudsz e-mail címet létrehozni az...

Adatbázis létrehozása az ügyfélkapuban

A következő videóban bemutatjuk hogyan lehet adatbázist létrehozni az ügyfélkapus felületen...